Voor organisaties

de MIND Hulplijn (voorheen Korrelatie) heeft verschillende mogelijkheden voor (betaalde) dienstverlening. Te denken valt aan:

  • Tijdelijke ondersteuning door het invullen van de telefonische of online dienstverlening (‘callcenter’ taken). Bij deze ondersteuning, bijvoorbeeld bij een campagne, kan de MIND Hulplijn (voorheen Korrelatie) na afloop een rapportage verzorgen, op basis van de registratiegegevens, over belgedrag, vragen van cliënten, etc.
  • Langdurende invulling van de backoffice functie (bemensen telefoonlijn en chat, e-mail beantwoording).
  • Tijdelijke inzet van medewerkers, bijvoorbeeld voor de opvang bij ondercapaciteit of indien aanvulling gewenst is bij campagnes.
  • Ondersteuning bij het modereren van bijvoorbeeld een forum met als onderwerp psychosociale problematiek.

Medewerkers van de MIND Hulplijn (voorheen Korrelatie) zijn, ten gevolge van hun ervaring, in de regel snel inzetbaar en zeer ervaren in het beantwoorden van vragen die binnenkomen per telefoon en/of online.

We vinden het belangrijk dat iedereen ons weet te vinden. Daarom is het goed als organisaties naar ons verwijzen, bijvoorbeeld via een banner op hun website of door het verspreiden van folders.

Onze gratis communicatiemiddelen kunt u aanvragen bij de MIND Hulplijn (voorheen Korrelatie):