Voor organisaties
De MIND Hulplijn (voorheen MIND Korrelatie) heeft verschillende mogelijkheden voor (betaalde) dienstverlening. Te denken valt aan:
- Tijdelijke ondersteuning door het invullen van de telefonische of online hulpverlening. Bij deze ondersteuning, bijvoorbeeld bij een campagne, kan de MIND Hulplijn na afloop een rapportage verzorgen, op basis van de registratiegegevens, over belgedrag, vragen van cliënten, etc.
- Langere termijn hulpverlening door bemensing van telefoonlijn en chat, e-mail beantwoording. Ook hierbij kan de MIND Hulplijn na afloop een rapportage verzorgen.
- Tijdelijke inzet van medewerkers, bijvoorbeeld voor de opvang bij ondercapaciteit of indien aanvulling gewenst is bij campagnes. Het gaat hierbij niet om hulp- en adviesgesprekken, maar om zogenaamde 'toedekkende gesprekken'. De MIND Hulplijn kan ook van deze opvanggesprekken een rapportage verzorgen.
Medewerkers van de MIND Hulplijn zijn, ten gevolge van hun ervaring, in de regel snel inzetbaar en zeer ervaren in het beantwoorden van vragen die binnenkomen per telefoon en/of online.
We vinden het belangrijk dat iedereen ons weet te vinden. Daarom is het goed als organisaties naar ons verwijzen, bijvoorbeeld via een banner op hun website of door het verspreiden van folders.
Onze gratis communicatiemiddelen kan je aanvragen bij de MIND Hulplijn:
- Telefoon: 033 – 422 01 00
- Mail: info@wijzijnmind.nl